Thursday, July 23, 2009

.: Excited Vs. Sad :.

bestnyer smlm...g beli hantaran dgn wan...hahaha...walaupun aku xde duit lg, tp disebabkan wan sudah ada sikit ongkosnya, ktorg pun g shopping...for our hantaran...best la sbb beli hantaran utk aku...aku janji dgn dia aku akan beli hantaran utk dia bulan 11 ni sbb kalo ikutkan penyimpanan yg aku buat, bulan 11 ni br mampu beli barang..huhu...

aku beli perfume...kasut satu set dgn handbag...aku beli telekung...sejadah...huhu..silap plak...bkn aku beli...aku pilih je...wan yg bayar...habis jgk r dia seribu hr tu...hohoho...

actually, aku lmbt lg nak tunang...sje beli awal sbb takut xsempat nnt...at least semua barang aku dah beli...betol x??huhu...

tp yg sedih tu...besok dia balik tganu...waaaa...xsuka!!!tp xpe la...aku relakan..waaa...

0 comments: