Tuesday, October 27, 2009

.: Happy time :.

best sgt hr ni...
akhirnya aku xpyh risau lg...
kalo dulu aku risau sbb dia blom dpt keje...
tp setelah dpt keje, aku risau cara kerja dia...
pegi negeri lain...
merantau xtentu hala...
dari terengganu ke johor...
dari johor dan kini ke port klang...
jauh...jauh sgt dr aku...
aku xsuka sgt cara keje dia...
tp nak buat mcm mana...
dah mmg cara keje dia mcm tu...

setahun jgk aku bersabar..
menanti semoga ada keje lain utknya...
berdoa semoga dia disapa oleh kerja lain...
xpe...aku xkisah...
gaji rendah sket pun xpe...
asalkan aku xpyh dok sorg2 bila aku dah kawen nnt...

akhirnya...hr ni dia bgtau aku...
dpt offer dr inai kiara...
conferm permenant...
jawatan engineer...
tp penempatan kat HQ Shah Alam...
bestnyer....
xpayah pindah randah lg...
akhirnya doa aku n ibu bapa aku dimakbulkan...

tp yg xbestnya...
dia kena lapor diri bsk...
kelam kabut le si wan tu...
xpe r...
asalkan dia keje ofis...
aku xksh r...hehehe...

ps:// walaupun gaji lebih rendah, tp dia merasa dok ofis...bley la gemuk lepas ni...hehe...

0 comments: