Sunday, January 24, 2010

10.01.10 bahagian 2

huhu...dah lama jgk aku xupdate blog aku ni...dah xtau nak tulis apa sbnrnya...
lebih kurang 2minggu lepas, aku dah upgrade status br aku...
drpd single kpd tunang org...
actually, ramai dah tau sbb aku dah letak gmbo kat facebook...
tp xpe r...
kat facebook aku xannounce apa2...
kat blog ni special sket...
aku akan upgrade lg dr tunang kpd bini org pada 23.05.10...(tertakluk kpd pindaan di saat akhir)
tinggal lg beberapa bulan je lg...
so, kpd yg sempat baca blog aku ni..
jemput la dtg ke rumah aku...
standby cuti ek...

utk pengetahuan korg, aku xisi borang nikah lg...
ujian HIV pun xbuat lg...
selamba x??huhu..
mak aku kat kampung tu dah ligat siapkan semua benda...
dr khemah hingga le ke kompang...
aku hnya diberi mandat utk pelamin, baju n mekap je...
yg lain mak aku yg uruskan...
tp aku rs, kaler tema pun mak aku yg pilih...
so, aku xtau kaler tema aku ek...huhu...

biarle benda2 tu akan terjadi nnt...
insya Allah...
doakan aku spya berjaya menghadapi cabaran dan dugaan yg tiba....

0 comments: