Wednesday, March 3, 2010

...Kalaulah boleh diputarkan masa...

kalaulah boleh diputarkan masa...
aku nak kembali ke melaka semula...
di mana kegembiraan zaman remajaku bermula..
di mana aku menemui rakan sekelas yg best...
di mana aku berjumpa dgn rakan serumah yg menggembirakan...
di mana aku menemui kakak yg aku boleh anggapnya seorg kakak...
aku rindu sgt dgn kamu semua...
xkira betapa pahitnya kenangan bersama kamu semua....
aku tetap mengingati kamu semua yg mengajar aku erti sebuah kehidupan...

kak sha...
mmg kamu seorg kakak ...
tempat aku mengadu...mengadu PSM..pasal wan...pasal group...
mmg pada kamu...
kamu xpernah mengabaikan aku walaupun aku suka raba kamu...
suka kacau kamu time study...suka nyanyi kuat2 dlm rumah...

nadiah...
sabarnya kamu melayan kerenah aku...
segala nasihat kamu, aku akan ingat...
kamu sgt rajin...tu xkan dinafikan oleh sesapa pun...
kamu tempat aku gembira..menangis...
ada dgn aku bila2 masa aku perlu...

fiza...
walaupun aku suka kutuk...
xpernah sekalipun terasa...
walaupun aku tau kamu terasa...selalunya aku buat bodoh je...
tp aku xkan lupa bila kamu menangis time harijadi kamu...
sebab aku dgn kak sha menyiram kamu dgn air...

syu...
aku pernah marah kamu...
even kdang2 aku rs rimas dgn kamu...
tetapi..jauh di sudut hati aku...
aku tetap ambil tahu hal kamu....
aku still baca blog kamu sampai sekarang...
bila dah jauh mcm ni...br aku tau bahawa aku sebenarnya sygkan kamu...
aku xmintak kamu utk syg diriku...
yg aku minta hanya...ingatlah aku sentiasa...

dayah...
mula2 jumpa mcm sombong...
tp xsangka sgt best...
rapat dgn kamu ketika kt sebilik...
kemudian semasa aku dia KRU...
kemana sahaja aku ajak pasti kamu akan ikut...
pastu kamu yg akan bershopping sakan...
aku rindu nak kuar shopping dgn kamu...

hajar...
di akhir tahun br bertemu...
kemasukan kamu byk mengajar aku sabar...
contohi sikap kamu itu...
lemah lembut walaupun ada roomate yg nakal mcm aku...
pernah tertutup suis laptop aku time aku tgh buat PSM...
aku kena buat dr awal semula...
tapi aku xpernah marah kamu...
kerana kamu sentiasa mengingatkan aku tentang sabar...

izzah...
roomate lamaku...
childish sket...bersesuaian dgn umurmu...
dgnnya byk aku meluahkan perasaan...
bila malam menjelang...
share story masing2....
kadang2 buat aku terasa...tp aku peduli apa...
aku buat jgkk..hehehe...
sebab apa??aku mmg keras hati....

di sini aku ingin menyampaikan betapa dalamnya rindu aku pada kamu semua...
insya allah kt akan bertemu juga nnt...
aku akan sentiasa mengingati kamu...
walaupun setiap dr kamu pernah aku sakiti...
tp...kpd kamu semualah tempat aku mengadu...
aku sayang kamu...aku rindu kamu semua....

8 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

hihi...
jom shopping...
aku rindu ko jgk...
rindu sgt2...

wlaupun mmg jarang aku contact ko, tp aku sentiasa baca blog ko..
hihi...

Nur Mazni said...

huhuhu...jahat r ko ni dayah..aku ingt ko dah xingt kat aku lg tau..sedey gak sbb ingtkan aku je yg sentiasa ingt kat org lain...huhu...bila mau shopping??aku tgh nak cr cincin lelaki ni..cincin suasa..

N.Hidayah Ibrahim said...

hahaha...
aku ingat je kt ko...
saje je xnk contact ko...
bg ko rindu kt aku byk2...

wiken nie nnt x boley...
aku blk kg...
minggu ke-3 ngn ke-4 boley la..
aku mmg nk shopping nie..
nk cari sexy lingerie..
hihihi...

Nur Mazni said...

beb..sama...aku pun nak cr jgk...ko nak cr kat area mana??
ko nak buat apa??dah nak kawen dgn zaren ke??ataupun nak kawen dgn org lain??hahaha...

N.Hidayah Ibrahim said...

aku nk buat aper ko tnya, aku nk pkai la...
aku nk cari kat la senza...
x pon kt butik lingerie...

hihi...
skrg hobi aku ske kumpul lingerie + baju tido yg seksi2...

aku nk kawen lg 3 taun...
hihi tp bkn ngn zaren...
ngn org laen...

Nur Mazni said...

wow...seyes ke beb??sapa weh??xnak kenalkan dgn aku ke??

aku pun tgh nak cr jgk ni...kalo bley, aku nak cr yg ada overcoat tu...tp jarang...bg wan terkam nnt...haha..

N.Hidayah Ibrahim said...

haha seryus la...
dia adalah seorang lelaki...
hihi...
xnak la aku kenalkan dia ngn ko...
nnt bila aku kawen, ko kenal la dia...

nnt kita cari sama2 la bila ada masa nnt...

Unknown said...

terharu giler bce...
4get da past thing lo...
aku syg sumer yg syg aku...=)