Friday, January 28, 2011

...sabor je la....

bengang giler kat laki aku yg sorg tu...dulu beria2 nak bawak aku pindah pulau indah or klang...tetiba semalam dia kata xpayah...dok je rumah skrg or pindah area situ jgk...ini disebabkan oleh membe beliau akan mengambil beliau...kira mcm buat car pool r...bayar half2...

hish...aku bkn xsuka...tp aku dah bersusah payah selama ni nak cr keje n rumah lain...alih2, xjadi...sabor je la...hahahaha...

nampaknya, lama lagi le aku bertapak kat RTM ni...bkn xbest keje sini...best ooo...selalu dpt tiket wayang n tiket teater...tp aku xberapa suka staff kat sini...kebanyakan org tua...so,mentaliti dorg sgt berbeza...pastu selalu nak kutuk org kat aku...ish...aku jgk yg share dosa dgn dorg...hahaha..

xpe r...di mana bumi dipijak,kat situ le langit aku junjung...taman dato' harun tu ok je...semua dekat...sekolah dekat...masjid lg le dekat...laki aku pun senang je nak g masjid...jalan kaki je...hmm...syg jgk r tempat tu...cuma crowded sket r...hehehe...

0 comments: