Saturday, October 1, 2011

nabil o nabil...

suatu masa dulu, aku minat giler kat mamat ni...tp biasa le..artis kan..ingtkan dia ok je sbb tgk cara mcm ok je...


lepas aksi dia dok peluk irma hasmie satu masa dulu, buat aku terkejut...tp xpe r...sbb aku pun penah tgk artis buat lg teruk dr tu...dah nama pun artiskan...

tp bila kuar gmbr dia berkiss dgn awek mana ntah...sejak tu mmg aku band giler mamat sekor ni...xpadan dgn telinga capang..hahahaha...



oppss..mengumpat plak...actually, aku bkn nak citer pasal kisah silam dia pun...skrg dia dah pun bergelar suami...alhamdulillah...

membe aku dpt kad kawen dia...lawa siot...kreatif nak mati...tp dah bgtau dlm tu bley g 2org je...so,xdpt le aku nak menempel ikut skali...hoohoho...



soalan aku..."ni ke awek yg kissing dgn dia hari tu??"

1 comments:

Unknown said...

Tipu je tu
Edit" hahaha.........sorry aku dari masa depan...tahun 2021 huhuhu