Friday, December 19, 2008

.: My Last Day :.

waaaa....
sedih rasanya nak tinggalkan KRU...
maybe this is the last day aku jumpa dgn dorg semua....
tp xpe la..life must go on...
pasni xdpt la jumpa dgn dafi n dania danielle...
maya karin dgn fasha sandha pun xdpt...
nasha aziz n camelia pun....
waaaa.....
huhu....poyo je semua tu...
xkisah le...aku nak balik teluk intan...
amik lesen keta...
kuruskan badan...
ashman ckp dia nak tolong aku...
doa2kan aku berjaya....
n maybe this is the last day aku tulis blog...
nnt aku ingat nak apply kat mak aku streamyx..
xtau la dpt atau x...
hehehe....

1 comments:

Dilla Abu Bakar said...

maznieeeeeeeeeeeee
soriiii
ak salu tak pat reply ym ko
mmg salu time ko tego ak takdek
tak pun ak tgh serabut ngn kijee
hohoho...
actually, cuzin ak pn ada praktikal kt KRU ari tuu..
nama dia zamer.. cameraman kot..
ak tnya kenal mazni..
dia ckp.. kenal,tp dh abis dh praktikal.. ekkekekekeke