Friday, January 2, 2009

.: Lama xupdate :.

..Hari ni dgn rasminya aku update blogaku ni..
akuada kat cc ni..dgn adik aku yg tersyg...syg ke??hehehehe...
mesti la syg...
td dia poyo jap tgk blog aku...
huhu...
erm...
xde apa yg menarik sejak aku blik rumah..
oh ye..ada yg menarik...
lg 3bulan, wan akan hantar cincin ke rumah aku...
merisik le kononnye...
huhuhu...
tunang lambat lg la...
aku pun xpk apa2 lg...
hr tu dia call mak aku n ckp pasal benda ni...
tp aku xtau le jadi atau x...
wan tu bkn betol sgt kadang2...
hehehe...
anyway, kalo aku jd bertunang,
akan ku jemput semua rakan2ku...
huhu...
insya Allah...
harap2 jd la...
doakan aku...

5 comments:

Unknown said...

wah!!!congrats maznie...hehehe...;)

haza said...

tahniah. =]

N.Hidayah Ibrahim said...

jgn lupa jemput aku...

Anonymous said...

tahniah! cpt bg alamat umah ko,, aku kirim hadiah nnt :D

Nur Mazni said...

tq...aku xkan lupa jemput semua pun...jgn risau dayah...hehehe...tp belom lg masanya...rilex2 dulu...
emmy..aku xnak hadiah ko!!!aku nak ko dtg rumah aku!!!!ko dah janji dgn aku hr tu!!!