Tuesday, November 30, 2010

...Di Hari Selasa...

selalunya aku akan tulis blog time aku tgh tunggu my beloved husband aku dtg amik aku kat opis...hehehe...hr ni pun mcm biasa jgk...ni tgh tunggu le ni...adei...mana le sang kekasih aku ni...ahaks..poyo giler...hahaaha...
hr ni xde apa yg jd pun...sama je spt biasa...aku skrg tgh gigih nak diet ni...xtau le jadi atau x...semoga menjadi le hendaknya...tgh hari aku xkuar mkn beb...caya r...mantap giler...hehehe...
hr ni member opis aku jual tudung...aku pun xtau apa nama tudungnya...aku dgr dorg mcm ckp namanya tudung ovul...entah r...xkisah r ovul ke ovum tp tudung tu mmg lawa r...murah jgk...rm33 je...tp disebabkan aku ni kedekut terhadap diri aku sendri,makanya aku xde r nak beli tudung tu walaupun aku dah beberapa kali try tudng tu...
nak dijadikan cerita, aku pun buat r ayat kesian kat facebook...kata yg aku ni xde duit nak beli tudung tu...sekali bos TV1 baca r...siap komen sekali status aku tu...hahaha...malu seh...
lepas aku dah offline,aku g balik tempat org yg jual tudung tu...erm...dah xde r tudung yg aku berkenan tu...tinggal kaler yg aku xminat je...maklum le...aku kan suka striking color...yg tinggal,kaler hijau n coklat je...huhuhu...
sekali bos yg dok komen status aku td dtg r kat situ...terus dia suruh aku jd model...suruh aku pakai tudung tu...konon nak tgk r ok atau x...elok2 je aku pakai,dia terus amik satu tudung tp bayar utk 2tudung tu...akak yg jual tu terkejut r...rupa2nya,dia bg tudung yg aku pakai tu kat aku...perghhh...bertuah giler...bos aku pun xpenah bg apa2 kat aku...ni plak bos org...semua kat situ terkejut...ya Allah...rezeki aku r...heheehe...
moral of the story,selalu le tulis status yg kesian kat facebook...kalo ada rezeki,bos anda atau bos org lain akan sponsor...heheehe...

mana plak laki aku ni...dah lewat ni...hujan plak tu...adei...

1 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

untung....dapat tudung free..