Monday, November 29, 2010

Seadanya...

perghh...lama giler aku xtulis apa2 kat blog aku ni...hehe...xsempat...lgpun, masa aku ni habis kat facebook je...
hari ni hari isnin...1st day of work...mcm biasa...aku ni pelik sket r org lain...aku ni suka sgt hr isnin...aku suka mula2 start keje...tp minat aku terhadap keje akan berkurang bila tiba hari rabu...don't ask me..aku pun pelik giler dgn perangai aku ni...
oh ye...
jamsari br dapat baby girl...xingt namanya sbb panjang sgt...ika plak dah pregnant 4bulan...apa cerita member aku si Nadiah tu??aku rs skrg ni dia dah masuk 6bulan kot...mesti berdebar nak sambut baby..hehe...
aku jgk yg blom dapat...xde rezeki kot...apa2 pun, doktor dah sahkan aku normal...cuma xde rezeki je lg...huhuhu...xper r...maybe Tuhan blom nak bg lg...ada le sebabnya...takut jgk aku pregnant time wan dpt KPLI...tp setakat ni xde keputusan apa2 pun pasal KPLI...doa dan terus berdoa je r...
rupa2nya,diam x diam,aku dah 6bulan kawen...xsedar pun...rasa mcm baruje kawen...heehe...sepanjang kawen,xde masalah langsung...xde pergaduhan yg besar dan xde masalah kewangan yg melampau...semua ok je...risau jgk aku...takut lepas ni dugaan dtg menimpa2 plak...hopefully not...
ehmmm...kata org, kalo sblm kawen n lepas kawen ni lain...pasangan masing2 akan berubah...tp buat masa ni,aku tgk laki aku si wan tu xde ubah apa2 pulak...still cacat mcm dulu...aku plak??hmmm...semakin cerewet...pelik...sblm ni aku ingt,wan yg cerewet...hahaha...
tanggungjawab plak makin meningkat...dulu,sukati aku je nak masak atau x tp skrg kena masak jgk sbb xnak mkn luar...bajet oo..kalo makan luar,mau habis RM15..pastu bkn sedap pun...haha...tgk tu...kan betol aku kata aku ni cerewet...hehehe..
skrg ni risau sgt sbb xde baby...teringin sgt nak baby...sedey tgk wan main dgn baby org lain...tp bila aku tnya diri aku ni...aku dah sedia ke blom jd mak org...hati kecik aku jawab aku mcm xsedia lg...so,maybe kena take time utk bersedia...apa2 pun,aku nak jgk baby...best je tgk org dukung baby masing2...
anyway, thank God aku ada family dan family mertua yg ok...xpenah langsung bising tnya pasal baby...ala...setakat tanya dah ada isi ke blom tu,biasa le kan...tp mak cik2 kat opis aku ni yg beria...bengang jgk...ada yg kata aku ni mandul...xproduktif...mcm2 r...gerammmmmmm sgt...apapun, aku ada husband yg support aku sgt...kalo aku tension2 gitu,dia akan bwk aku holiday...yay!! xkira r holiday ke mana pun...ktorg penah g sungai congkak berdua je sbb nak lepas tension aku...heheehe...tahnks dear for make me happy...Terima Kasih Tuhan atas kurniaanMu yg sgt besar ni....

0 comments: