Tuesday, March 15, 2011

Muhammad Redzuan B Tajuddin...

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala aku kesedihan
Kau berikan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk...
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan..
Tidak mungkin diri ini mampu
Hidup tanpa doronganmu...
Kasihku...Ku amat mencintai kamu...
Kerna kau beri erti hidup
Ku kan selalu mencinta...
Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu...


Abang...tima kasih byk2 sbb sentiasa ada walau susah n senang...dari dulu sampai sekarang...xpernah berubah sikit pun sayang kamu pada diriku...xsangka sebaik ini Tuhan jodohkan aku...Aku syukur sangat...

Terima kasih sbb berjaga sepanjang malam...sehingga le aku disahkan ada Asma...sikitpun xpernah mengeluh...sikit pun xpernah berpaling...terima kasih yg xterhingga...

Ternyata ku perlukan cinta
Dari diri mu sayang barulah terasa ku bernyawa...
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...
Tiada kata yg boleh menggambarkan betapa aku berterima kasih kerana sanggup bersusah senang...

0 comments: