Tuesday, March 15, 2011

searching...

still searching for a job...new job for me...nak cr dekat sket sbb dah xtahan nak ulang alik tiap2 hari...penat...
dah dok jauh ni,aku dpt penyakit baru...alahai...aku dapat semput plak...xbley crowded2..xbley minyak2...xbley pedas2...dan yg paling xbest! XBLEY MINUM AIS!! oh my ice blended...waaa..

aku dah join clib semput kak sha...haha...sabar je la...tp blom teruk sgt lg...blom pakai inhaler...at least masih bley dibendung...tapi yg xtahan tu kalo aku batuk...teruk sgt2...ganggu org sebelah aku nak tido je...huhuhu...sory kamu...

hr ni 1st day aku g keje naik keta..wahhh..sampai dgn selamat walaupun ni 1st time aku bwk keta dr port klang-angkasapuri...huhu..

tp xberapa nak best tu,minyak r...dah r keta aku 1.6..auto plak tu...mmg byk r makan minyak...aduyai..skrg nyesal xbeli myvi..hehe...tp nak buat mcm mana...aku ni kureng sket tgk keta kecik2...aku rs mcm xmuat nak masuk dlm keta tu..maklum le...badan aku ni mcm mana kan...hehehe...

tgh2 semput ni xdpt r nak g wedding dylla yg aku nanti2kan tu...huh! sabar je la...nak g jenjalan kat melaka pun xdpt...huhuhu..wan takut aku semput plak...

sbb apa wan takut aku semput? sebenarnya,ktorg rancang nak g melaka n camping kat klebang...akhirnya impian musnah sbb aku dah xbley dok sejuk2...adoi...melepas aku nak g camping...dulu pun aku g camping kat jugra dgn dia...tp time tu xbest sbb kena dok khemah asing2...skrg bley dok dlm khemah skali...wakaka...

so, berbalik kepada cr keje lain tu,aku ada jgk terpikir nak berenti RTM n lepak kat rumah je...tp,smpi bila kan??mcm mana aku nak bg duit kat parents kan...huh..kena jgk cr keje lain...nnt aku jual nasi lemak,br tau...kih kih kih...

0 comments: