Sunday, May 22, 2011

Segmen: Saya Bukan Blogger Popular

segmen ini di tag oleh syu..
aku pun xtau nak cite pasal apa tentang blog aku ni..
utk information le kan.,.aku xtau bila aku mula tulis blog ni...
aku xdpt nak ingt what is the exact thing utk aku buka blog..
mula2 aku nak buat blog aku ni mcm diari je..
lepas tu ada yg tgk..
so kena tapis sket2 le kalo nak mengumpat apa2 tu..
follower?
xde pun xpe...
citer aku bkn best utk dibaca pun...
tp xsangka jgk ada follower...
blog yg aku follow?
www.blogserius.blogspot.com
the best blog ever...
ada story sket pasal blog ni...
blog ni diperkenalkan oleh suami ku yg tercinta...
dia citer yg blogserius ni membuatkan member seopis dia kena transfer ke tempat lain sbb dok baca blog ni je...so funny pada mulanya...
tp bila aku dah mula baca,mmg melekat...
tu je kot yg aku nk citer pasal blog ni...
ok kan syu?hehe...

0 comments: