Wednesday, June 29, 2011

the engagement of Sharini

akhirnya setelah lama menunggu,akhirnya akak aku sorg ni dah pun melalui fasa pertama dalam perkahwinan iaitu BERTUNANG!
yeay!! sgt best time kak sha bertunang..semua kawan2 lama aku turun padang bg meraikan kak sha..huhuhu..mmg rasa sebak jgk r bila dpt jumpa semuanya..terasa zaman2 semua still study dulu...rindu sgt time tu..hehe
oh ye..dgr ceritanya kak sha akan kawen 10 disember 2011...so happy..xsabar rasanya nak tunggu tarikh tu..rasa mcm nak berkampung je kat rumah kak long kak sha tp xdapat r kot sbb family kak sha ni besar...tambah lg aku ni dah kawen..ye mazni..ko dah kawen...xbley sesuka hati je nak tido rumah org..hahaha...
dewan dah ditempah..yg best tu kak sha buat kat dewan komuniti pantai hillpark..tau sbb apa best?sbb dewan tu mmg besar n lawa..kalo nak outdoor pun xpayah jauh 2 sbb kat situ mmg ada taman yg best utk diambil gambarnya..tp aku rs kak sha kena pikir jgk tempat nak outdoor nnt...bkn senang weh nak outdorr...ermm..nak ikut kak sha outdoor bley??wan bg kot...hahaha..
aku mmg konferm r dok kat dewan tu lama2..aku rasa,kepada yg ada suami or bf tu,sure laki korg bosan kan?bley lepak rumah aku kot...dekat situ je..kalo sang suami xde,bley le kt bermaharaja lela...hahaha..
oh ye..lupa nak tnya kak sha dia dah cr mak andam atau blom...kalo nak amik mak andam aku hr tu pun ok jgk...antara yg termurah tp cun giler..hehehe
ok fine..aku dah byk merepek..skrg ni aku postkan beberapa keping je gmbr sbb tenet lembab giler...lembab sbb hujan skrg ni..haha

: bakal pengantin tahun depan..hehe:


:sayang korg semua:
:sayang kak sha..muah muah:
:semoga mereka berdua sabar dalam menempuh perjalanan dalam perkahwinan:

1 comments:

kak sha cun said...

i looooooooooooiiiiiiiiiiiiiike!!!!! Wokey nnt kte jumpe kte wat discussion ek...senang tnye nagn org dah kawen nie...hehehhe