Thursday, September 15, 2011

lurus ke aku?

aku ni selalu le jumpa org yg depan aku mengaku kawan tp bila aku xde apa2,aku kena tinggal mcm tu je...sedey dow...sampai hati dorg buat aku...

mcm tahun lepas..dorg berjanji dgn aku..kononnya nak g kelantan delight kat kl sentral tu naik komuter...aku pun ckp r aku nak follow..alih2,aku tau2 je dorg dah hilang..dah xde...bila aku tnya org yg ada,semua kata dorg dah g naik keta...siot je aku tunggu kat opis ni sorg2...aku sorg je yg tertinggal kat opis ni...sedey jgk tp mula2 aku ingt dorg xteringatkan aku...xpe r..

tahun ni aku pun siasat r..dorg ni betol2 kwn aku atau sebaliknya...hr ni aku sengaja xbawak keta..sbb apa2 dorg selalu suruh aku yg drive walaupun ada antara dorg yg ada keta..aku ckp kat dorg yg wan kena g melaka..urgent..so, kena bwk keta...

pg td time aku ckp,ada sorg ni kata.."ko ni mazni..selalu jadi mcm ni!menyampah aku!"

sedey sgt bila dorg ckp mcm tu..mana ada aku mengelak kalo dorg ajak g mana2...pedihnya nak dgr semua tu...aku ingt membe aku yg ada keta ni nak le pelawa aku naik keta dgn dia sbb aku tgk dorg betol2 beria nak g..maklum le..Utusan Airtime nak belanja makan kat hotel 5bintang...

tp td time aku tegur dorg,dorg bley buat mcm aku ni xwujud je kat situ..maklum le..dah tumpang keta org lain..so, aku ni xpenting lg le...sedeynya bila selalu jumpa org mcm ni...at least pelawa le..xpun kata keta dah penuh...aku ni xmuat nak masuk..bila jd mcm ni, aku selalu sedey..aku xde r nak sgt mkn kat situ..aku cuma nak tgk muka sebenar dorg ni...skrg aku dah nampk..jadi,nak buat apa lg kan...kena beringat2 la dgn dorg ni...kena jd kera sumbang r mcm dulu balik...aku ni lurus sgt ke smpi org bley buat mcm2 kat aku...

0 comments: