Monday, September 26, 2011

Mari Belajar Menjahit


baru2 ni aku ada balik kampung....
tetiba je nak belajar menjahit..
mak aku pun apa lg...dgn penuh kekusyukan mengajar aku menjahit..
aku rasa mcm rugi kalo aku xbelajar sbb aku ni anak tukang jahit tersohor kat area kampung aku tu..tp anaknya xtau menjahit...
lgpun,melihatkan kepada harga baju ready made yg melampau2 mahal sedangkan kain yg dorg guna kadang2 tu kain murah je...hampeh je...
xpe r...aku belajar...skrg ni baru belajar memotong kain...
mak aku kata part ni susah sket...
bulan depan aku balik, mak aku bg mesin jahit plak..hehe...
xsabar rasanya nak menjahit ni...
sampai bila nak suruh mak jahit baju aku kan...
at least, lepas ni, aku bley try buat baju melayu plak..
nnt ada anak senang je nak pakaikan baju kurung or baju melayu utk dorg...hehe

apa2 pun,kata2 mak yg buat aku tersengih smpi skrg...
"kalo dah darah tu...senang je ngajornyer...hehehe"


_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?2599a311872eadda3aaba23578d5badd

0 comments: