Saturday, December 22, 2012

Pengalaman Buruk

pada aku,kalo setakat couple gaduh tepi jalan,gaduh dlm hujan n apa je aku mmg xde masalah langsung...tp hr ni mmg jadi sejarah aku r..aku nmpk dgn mata aku membe aku gaduh dgn bf dia smpi nak kena tumbuk..nasib baik aku sempat tarik si lelaki tu..kalo x,mmg membe aku mkn penumbuk dia..

citenya...ermmm...mcm mana nak mula ek..dorg nak kawen dua hari lg.so,biasa le..time2 nak kawen ni,dugaan mmg byk giler..mcm2 nak kena buat..lgpun dorg ni kena settle semuanya sendri..parents xtolong sgt sbb xsihat..ataupun org kl ni mmg xpeduli kot kalo anak2 dorg nak kawen..yg mana satu aku xtau la..

mulut couple ni mmg teruk sket..kalo gaduh tu,selamba je kluar mcm2 dr mulut tu..mula2 aku mcm takut jgk r tgk dorg gaduh..mamposs la..p**imak le..mcm2 le...aku ni kalo nek keta dgn org yg suka maki hamun keta depan pun aku cuak..aku susah nak dgr even perkataan f**k pun dr mulut kwn2 n husband aku..ni kena hadap org2 yg suka maki hamun ni..tp sbb membe,aku tahan jgk r..tp skrg dah bley terima sket2..

aku mmg tolong dorg buat preparation kawen..aku kesian tgk dorg kehulu hilir nak prepare mcm2..tp susah le kalo masing2 xmau mengalah..bila gaduh,dua2 nak mennag..aku xtau le dorg akan dpt apa kalo menang..adoiii...

ok..habis le citer tu..td time aku nak hntr awek ni balik sbb laki tu merajuk,entah mcm mana lelaki tu dtg..xnmpk plak dia time ktorg nek keta td..pintu keta plak xkunci..lelaki tu grab kepala perempuan tu n tolak pempuan tu ke tanah..jln tar ok..sakit kot..time tu aku mmg tergamam..xtau nak buat apa2..sampai si pempuan tu jerit kuat2.."MAZNI!! TOLONG AKU!!" baru aku tersedar...aku terus tarik tgn lelaki tu n tolak dia ketepi..kalo aku lmbt je sket,mmg membe aku tu mkn penampar or penumbuk je..membe aku tu terduduk kat tepi keta..mamat tu pun maki hamun xhingat org keliling..time tu mmg aku pegang lg lelaki tu sbb dia mmg tgh keras je nak hayun penumbuk..aku suruh dia istighfar byk2..sambil aku pun istighfar jgk..aku dah nangis2 dah time tu..giler kot nak buat kawan aku gitu..kalo ye pun bengang,jgn r smpi buat mcm tu...bila dah cool sket,aku tolak lelaki tu duduk..pastu aku angkat membe aku msk keta..terus aku kunci keta tu..takut mamat ni buat tindakan pelik lg...

aku pun slow talk kat lelaki tu..mcm2 le aku nasihat..tp aku xingt apa aku ckp..yg aku tau aku nangis2 kat situ..aku menggeletar giler time tu..dlm pada tu aku takut jgk dia hayun penumbuk kat aku..nasib baik aku xkena apa2..bila dah cool,aku suruh mamat tu mintak maaf kat awek dia..mcm biasa r,time ni ko merayu dgn airmata darah pun mmg xdpt apa le..kalo ikut aku pun,aku xnak kawen dgn org mcm tu...takut aku tiap2 hari kena mkn penumbuk lepas kawen nnt..tp lelaki ni pun br 1st time buat gini..dah pendam lama sgt le ni..

membe aku tu ajak aku blik..mmg dah xnak dgr apa dah laki tu nak ckp..aku masuk keta,aku tgk tgn minah ni dah mengeletar..aku terus peluk dia..pilunya aku masa tu bila dia ckp dia takut sgt..Ya Allah..mampukah dia dgn dugaan ini..aku pun nangis2 jgk le..lepas dah tenang n aku dah ok,terus drive n hntr dia blik rumah..aku pun balik le...

budak2 ni kalo depan wan,segan sket...xde r nak memaki hamun depan wan..kalo le wan ada,mesti xjadi mcm ni..hmmmmm....i wish u there abg...

1 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

giler laki camtu. kawan ko tu jadi kawen ke?