Tuesday, April 28, 2009

.: Aku mmg suka tag..tapi..:.

hehehe...tag tersebut telah diberi oleh ima..adikku yg dah lama xjumpa...

akak mmg suka jawab tag tapi skrg ni akak bizi sket...hehe..ni pun kena usha2 kiri kanan depan belakang...hehe..



» Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

.: Tentang Diriku :. dulu aku letal nama blog aku .: Blog Selipar :. nama tu aku tukar sbb aku dah capai motif aku..apa motif aku tu??utk buat fieza pun buat blog jgk..hahaha...



» Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


http://luvlymaznie.blogspot.com/

hmm...napa ek aku letak benda ni??snn semua link yg a ku buat semua xvalid..so, terpaksa le aku suka2 hati je buat link aku sendiri...



» Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

method??adoi..kat blog ni aku tulis benda2 yg aku buat setiap hari...walaupun bkn le setiap hari...hehehe...kat sini jgk r aku menyampaikan informasi..mengutuk insan keliling aku dan bergosip bersama2 kawan2 baikku...hehehe...

» Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
pernah jgk...ms aku ada gaduh dgn membe rumah aku dulu...rs menyampah jgk..sbb blog ktorg gaduh....tp at least aku puas hati sbb aku dpt meluahkan apa yg aku rs kat dia dlm blog aku ni...so, mcm syg je nak buang...xjadi le aku buang..hehehe...

» Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
blog ima??ermm...blog dia simple sgt...kaler putih..maybe sbb ima pun jenis yg simple...tp minah ni pandai ooo...hehehe...

» Senaraikan 5 orang yang akan anda tag
  • Jazihan.. Membe baru blog aku...cute r minah ni..Mata Besar..huhu..
  • Apisz Jambu..Budak yg xpenah2 nak jawab tag aku..pastu selalu suruh aku belanja dia..
  • Fieza...yg suka tukar keje..
  • Mie..xpenah jawab tag aku
  • Nutt Nasir...Apa cerita ko skrg ek??

0 comments: