Thursday, April 16, 2009

.: Opis Baruku:.

hari ni dgn rasminya aku dpt opis baru...share le..sama dgn 3org lg membe aku...have my own meja n my own stationery...tp pc yg ada tenet ni ada satu je..huhu..xkisah r...aku pun ptg2 je br online mcm ni..byk sgt yg xbley bukak kat sini...nasib baik blog dia x restricted..huhu...

minggu ni nak g tgk jangan tegur r...cadangnya nak tgk dgn membe keje aku...tp kalo dia xjd join, aku selamba je la tgk sorg...hehehe...

betol le kata org..kat rtm ni semua org tua..hahaha...mmg xdinafikan...semuanya agak tua n xbley bawak berbincang...semua nak dgr dorg punya pendapat je...pendapat aku ni semua ditolak ke tepi...aku xkisah mana pun..lantak r..asalkan tiap2 bulan aku dpot gaji...hahaha...membe aku ni la yg bengang sgt dgn bos ktorg tu...hahaha...pegawai operasi TV2...kalo sapa2 kenal, tau la perangai dia mcm mana...huhuhu...

oh ye...lupa nak ckp opus aku kat mana..kalo lalu dpn rtm tu, kalo tgk kat bangunan tu, aku kat tingkat yang ada perkataan MALAYSIA...so..aku punya tempat area situ le...hehehe...

ingt kat aku kalo tgk TV2 tau...mula bsk TV2 akan ada berita balik...waaa...aku xsuka nak handle berita...bosan..huhu...tp keje kat sini mmg best giler r...berbeza giler dr tempat keje yg aku penah pegi sblm ni...hehehe....

0 comments: