Tuesday, April 5, 2011

5 soalan 5 jawapan

5 tarikh penting :

1. 12 Nov ->besday aku
2. 14 Jun ->besday mak
3. 12 Mac ->besday ayah
4. 3 Ogos ->besday wan
5. 22 Mei ->tarikh kawengggg...

5 perkara saya buat semalam :

1. Pegi n balik keje naik komuter...(tak suka!)
2. Makan malam..wan masak..ngeh ngeh..
3. Tengok Gemilang..
4. Bersembanglah dgn suami anda setiap malam..hehe
5. Tidooooo.....


5 perkara buat saya gembira :

1. Dapat BABY!!
2.Dapat g honeymoon tiap2 bulan...ngeh2..
3. Wan bagi gelang emas...eh...dah dpt...erm..nak lagi!
4. Banyak duit....weee~
5. Bila xde sapa nak campur masuk dalam family aku...fuh! sungguh gembira!

5 perkara sebab jawab soalan :

1. Sebab rasa mcm nak buat lepas baca blog membe aku..hehe
2. Xde tajuk nak buat utk latest entri
3. Bosan lepas bergolek2..(xkeje hr ni sbb xsihat...)
4. Saje je rajin nak buat...
5. Dan lain2 sebab...

5 kawan untuk di tag :
xde sapa pun sbb xde sapa pun yg baca blog aku ni ha...

2 comments:

NUR AIMI NASIHAH said...

aku baca.hehehe..

-aimi bitd (housemate kak yati, aiza, reni dan suzi)

mazni said...

cis...ada jgk yg baca ek...huhuhu