Wednesday, April 13, 2011

naik...

sejak aku kawen ni,brat badan aku ni xtau bahasa nak turun...asyik nak naik je...sakit jiwa aku tau..eee...bengang bila tgk penimbang...rs nak hentak2 je penimbang...

ok! sekarang aku kena betol2 diet! baju aku kebanyakannya dah xdpt nak pakai lg...dah le baju2 tu aku suka...skrg kena pakai baju kurung je g opis...eee...xsuka betol le...

br td aku check berat aku kat penimbang bos aku...siot je...dah nak capai 90kg!! GILER!!kalo wan berat mcm tu, aku xde r kisah sgt...ni berat aku...waaaaaa.....

lapar...tp kena tahan...sedey...rs mcm nak nangis je ni...apsal le aku GEMUK sgt ni....tolong...tolong........tolong aku...mcm mana nak turunkan berat ni!!.....

1 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

tahap seryus nie, mmg kena diet.
ko mkn je lah, tp dlm kuantiti yg skit dan kerap...
jgn x mkn langsung, nnt pengsan plak...