Thursday, April 21, 2011

facebook ku...

status aku di facebook rupanya sentiasa dipantau oleh someone...
aku xsangka plak...
tp dgn selamba je dia suruh aku tukar status aku tu...
kalo nak dipikirkan,ni semua hak aku.,.
aku punya fecebook kan?
tp disebabkan nak jaga hati,aku delete le jgk...
aku ni sgt senang diperkotak katikkan...
hmmmm...
pastu selalu plak hentam2 aku secara berdepan...
aku paham dorg semua bergurau..
tapi lama2,aku bengang r jgk...
bila aku nak kenakan dorg,tau plak dorg terasa...
nak pertahankan diri sendiri..
tp bila aku nak pertahankan diri aku,dorg kecikkan aku jgk..
pelik r manusia2 ni...
kalo kadang2 tu,aku xde r kisah sgt..
tp dah selalu...
terasa le jgk...
bila dorg selalu ckp aku ni budak2 or whatever yg menyakitkan hati aku ni...
walaupun aku tau mmg dorg bergurau...
buat masa ni aku dah renggangkan hubungan aku dgn dorg..
dah xkuar lunch skali...
kadang2 aku ckp jgk aku nak sentap dgn dorg...
tp dgn nada bergurau le...xserius...
dorg pun xde plak nak sorry or ckp benda yg xmenyakitkan...
so,ada aku kesah?
malas r selalu nak g kat tmpat dorg...renggang r sket2...

0 comments: