Thursday, January 5, 2012

Azam baru suamiku....

sejak tukar keje lain ni, laki aku dah kerap tinggalkan aku...sorg2 plak tu...pkol9.30 baru balik..pastu tiap2 kali balik rumah,mesti dah makan..kalo dlm seminggu,sure dlm 5kali dia tinggalkan aku sorg2 kat rumah ni...

nak marah xbley...nnt berdosa sbb halang suami beribadah..hhuhuhuhu...azam baru dia kot..tiap2 kali balik keje,rehat2 jap..mandi n terus g masjid..lepas isyak br blik...

actually rasa happy sgt bila dia rajin ke masjid..bkn apa,bley citer apa2 yg ustaz tazkirah kat masjid tu kat aku..at least aku ni tau le sket2..hehe...setiap kali khamis mlm jumaat, mesti dia beli air mineral nak bwk ke masjid..nak buat air yaasin katanya...

semoga dia terus menghuni rumah Allah dan jadi suami yg terbaik utk isterinya dan bapa yg baik utk anak2nya suatu hari nnt...amin...

0 comments: