Thursday, January 5, 2012

Couple bergaduh…

Tadi g area taman dato harun coz nak jahit tepi..maklum le..aku dah dapat tempahan pertama…best!
Balik dr jahit tepi tu,ktorg pun lalu jalan biasa utk blik ke rumah…sampai je kat simpang sebelum masuk highway NPE ada le satu couple tu..bergaduh sakan..xtau le apa puncanya..ktorg pun lalu je tanpa sebarang perasaan nak menyebok..tp sbnrnya dlm hati aku ni nak tau jg apsal bergaduh kat tgh2 alam ni..huhuhu…tetiba tanpa diduga….

Awek tu campak helmet ke jalan..siot je..mmg nak terkena motor ktorg..ish..nasib baik xterbabas..kalo aku jatuh le,mmg aku belasah dua2 ekor tu..bengkek betol le..nak gaduh tu,cr le kawasan2 pendalaman sket..xpayah r nak buat drama kat tepi jalan yg sesak digunakan org ramai..ingt diri bagus ke…sakit hati aku ni…

Aku rasa balak dia malu kot..tersengih2 je aku tgk…adei..len kali ek adik2,jgn bergaduh dgn balak anda kat tepi jalan..jatuh maruah kot…huhuhu..


:: Gambar hanya hiasan..::


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

0 comments: