Monday, January 9, 2012

untitle

mcm biasa..kat blog aku ni aku jarang update benda yg aku dah update kat fesbuk..bkn apa..malas nak upload gambo dua kali...mlm ni xtau nak citer apa sebenarnya..disebabkan malas nak tido lg sedangkan besok nak keje,aku pun dok update le citer sket2...

selasa ni wan nak exam...tu ada kat luar tgh study...dah lewat tp still xtido lg..(time laki aku tido adalah 10mlm..time baby tido..hehe) mungkin dah risau kot sbb byk yg xcover lg..almaklum le..dah dua kali amik exam yg sama tp fail..ni dah kali ketiga dan penghabisan le..kalo fail jgk, wan kena repeat kursus dua minggu bfore amik blik exam yg sama..huhuhu...kesian dia kena study..aku dah lupa dah mcm mana nak study..hehe


xpe la kan..usaha tu mungkin dpt membuahkan hasilnya...go syg for the position..xsilap aku utk jadi RPO(Radioactive Protection Officer) utk opis dia... by the way, kalo dia lulus exam ni,aku plak kena bersedia ditinggalkan sbb dia akan selalu outstation or offshore..perghh..setahun lebey xpenah kena tinggal,tiba2 kali ni kena tinggal plak...kena bersedia!

26hb Jan 2012 ni wan kena g terengganu seminggu...ada sesapa nak temankan aku kat rumah x??waaa!!

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

3 comments:

Unknown said...

giveaway tag!!!! hehehehe

maaflah komen xde kene mngena ngan entry...;)

Anonymous said...

hehe... singapore!!! best jugak ni... jom2...

Anonymous said...

tunggu lepas kt g cameron dulu ek...ko ni salah tempat le komen..sengal le..huhuhu

-mazni-