Thursday, September 18, 2008

.: KRU berhari raya :.

semalam aku kena setup utk program produa dan KRU berhari raya..
penat jgk..
kemas bilik stor..
jadi cantik bilik stor tu..
aku kemas berdua dgn membe aku..
kira puas hati jgk le..
pas ktorg kemas..
apa lg..
sesi menangkap gmbr..
hehehe..
ms tu artis xsampai lg..
dafi dgn flava je ada..
program tu waktu malam...
so..
malas nak tunggu smpi malam..
hehehe...
tp best la jgk..
merepek dgn dafi yg...
erm...
patah tu..
hehehe...
ktorg xpanggil dia sotong..
ktorg panggil dia siput...
hehehe...
sbb luar nmpk keras tp dlm agak lembut...
huhu...
dah la...mengutuk dafi plak bulan2 pose ni...
dgn flava segan nak tegur...
sebab mcm brader2 je...
huhu...
kat sini aku letak gmbr2 aku sepanjang kami setup props...

:: ni motor paling cun penah aku jumpa ::




::motor ni ada dalam cicakman 2..::



:: ni la props yg aku dah susun dan hias..ok x?? ::


:: berat oo motor ni :

:: Dafi dan aku di dalam lif :: :p





1 comments:

Unknown said...

anda di'tag' !!!visit my blog 4 more info...