Tuesday, September 9, 2008

.: Rindu Padanya :.

maybe post aku kali ni agak jiwang..
tp serius...
aku rindu gle kat dia...
xtau lg bila aku akan balik melaka...
so..
kat post ni..
aku letakkan kenangan bersamanya...
insan yg aku rindui..
hanya kau saja yg kurindui..
yang terpahit jua termanis..
yang pernah kt lalui bersama...
xkan hilang atau luput di ingatanku..
akan aku ingati buat selamanya..
walaupun kt jumpa hanya seketika..
namun memori yang tercipta tetap kekal selamanya...
mungkin kini kt kan terpisah...
namun kenangan bersamamu...
xkan pernah ku lupakan..
ku harap kau juga sebegitu...
aku harap kau bahagia di sana...
walau pun aku...
setiap hari akan sentiasa mengigatimu..
jgn lah kau lupa akan diriku ini...
kerana kau..
tetap insan yg aku rogol setiap malam...
eee...
geram...
hahaha...
siap ko fiza...
kalo aku balik melaka nnt...
aku belasah ko cukup2...
rindu siot dgn ko...
dah le xdpt ym..
kalo x...
bley bergosip...
hahaha...
kat sini..
aku postkan gmbr2 kt bersama...
sama ada ko ingat atau x..
60 percent gmbr yg aku ada...
semuanya gmbr dgn ko...
kalah gmbr aku dgn wan...
huhu...
well..
i miss u..

:: kenangan bersama tiada kulupa...::


::loncatan di atas bukit beruang..best sgt hari tu..::


::kursus kahwin yg kt hadiri bersama::


::walau seketika..terjalin kasih kita::


::yang terpahit jua termanis...semuanya bagiku terindah...::

3 comments:

Anonymous said...

lor...suspen jer...
igt akak rndu kt bf akak td..hehe

Nur Mazni said...

hehehe...
ada ke plak rindu kat abg wan kamu...
akak kalo rindu, akak xbgtau satu malaysia le...
malu la...
hehehehe....

Anonymous said...

huhu..terharunyer...thnx beb..wan mst jeles ni..