Saturday, February 21, 2009

.: Aku Sedang Desprate :.


Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!



#Farah#

- actually, masa aku dpt tag ni, aku xingt yg mana satu farah..huhu...setelah itu, aku pun tgk r gmbr2 BITM dinner hr tu...aku rs farah ni yg pakai bj biru mlm tu...aku pun usha r blog dia...nasib baik betol....Maizatul Farahah...kalo betol la dia ni, farah ni dok sblh rumah aku ms kat hostel dulu...satu rumah dgn natra...kui kui kui...sory farah...long time no see...dah lupa r yg mana satu ko...hehe...

@All About Me@

  1. tgh desprate sgt...bkn desprate nak kawen...desprate nak cr keje...adoi...kalo g interview, xpenah nye dpt...memanjang je kena tolak...huhu...
  2. Br dapat lesen keta...tp takut sgt nak bwk keta..apsal kalo time aku bwk keta, jalan tu nmpk kecik je...jalan yg kecik atau aku yg dah besar sgt??huhu...
  3. skrg tgh cuba menurunkan berat badan...erm...so far so good..tp byk lg lemak yg terpaksa dibuangkan...
  4. aku br kematian binatang peliharaan aku..Memey...Cedey...
  5. aku paling xsuka org tengking2 aku...nak marah tu marah je la..xpayah r nak tengking2...
  6. hobi....erm...karaoke...dulu r...skrg CD favourite aku dah hilang...mana ntah ayah aku letak..huhu...
  7. aku ni susah nak kenal org...xkira le org tu penah rapat dgn aku dulu...kiranya, short term memory aku ni slow sket...bila ntah nak tambah RAM...hehe..
  8. skrg ni aku tgh agak rapat dgn lelaki yg satu masa dulu aku xsuka sgt...geram gle dgn dia..kalo jumpa dia kat kafe utem dulu, siap bergaduh2 lg...tp sejak aku hbs belajar ni..rasa rapat plak dgn dia...walaupun ktorg ni dok bergaduh je...xkira kat YM, friendster atau blog sekalipun...guess who??Apis Jambu!!Hehe...
  9. Erm..aku x g pun exam PTD tu...mcm malas plak..rs down lepas interview aku hr tu ditolak mentah2...xde rezeki...pastu terus malas nak study...huhu...
  10. bulan 3 ni aku bakal dilamar oleh seseorg yg mmg semua pun dah tau...dia akan hntr rombongan meminang bulan 3 ni...hehehe...

PS://thanks to farah sbb sudi tag aku...lepas ni aku nak tag :

  • fieza
  • Hidayah
  • Apisz Jambu
  • Nadia Nasir
  • Kak Cookie
  • Hajar

0 comments: