Wednesday, February 4, 2009

.: SPA?? :.

::benda yg memeningkan otak aku sekarang..::


pening...pening...
dapat g exam tu kira ok la jgk...
bila dah tgk contoh soalan, meremang bulu roma...
dpt kau...
semua soalan mengenai politik, cukai...
kalo suka baca buku sejarah n baca surat khabar, bley la jawab...
tp...
dua2 benda tu aku xsuka...
ni yg aku dah mula risau ni...
Ya Allah...bantulah hambamu ini...
erm...aku dah siap beli buka pengajian am lg...
aku xtau la mcm mana aku nak jawab semua soalan tu nnt....
tgk r nnt...
sama2 le kt menghadapi exam tersebut...
21 hb 2 ini...



::ni la buku yg akan aku gunakan..::


::tempat exam dijalankan..::


::contoh surat tawaran..::

ps::// mie...gud luck...kt akan doakan ko...ko pun doakan le kt...

2 comments:

Anonymous said...

wah...susah bangat soklan nye...

Nur Mazni said...

tau xpe...cuak beb...huhuhu...