Sunday, February 1, 2009

.: Program Motivasi Ilham Bestari :.

:: Di awal pagi ketika menanti kehadiran dif-dif terhormat ::

pg td aku ada program kat tempat aku mengajar...ILHAM BESTARI...ermmm...program utk motivasi form 3 n form 5...ok la jgk...kalo dah nama pun program motivasi, conpem la ada bab tangis tu...hehehe...aku kat belakang gelak je...bkn setakat budak2 nangis, bapak budak pun join nangis skali...yg aku xtahan tu, ayah aku yg keras pun mengalirkan air mata...kira berjaya le program tu...hehhe..bos pun puji cara aku n kwn2 aku keje...berhempas pulas le jgk coz ktorg diberitahu program itu akan dijalankan lg 2hari...xke kelam kabut dibuatnya...kira2 cr ad-hoc la..tp mission accomplished...aku bley tido dgn tenang malam ni...



:: abg yusma yg menjadi tulang belakang program ini dan juga tulang belakang ILHAM BESTARI ::

:: Budak2 yg banyak membantu ktorg dlm menjalankan program ini ::



:: teman gelak aku...kak fariha.. ::


0 comments: