Monday, February 2, 2009

.: Sabor je la.. :.


"Cuk...Kita kawen ek...."


ha... mcm tu la ayat wan mlm td...berbunga hati aku dgr...hehe...

mlm td dia call...dah lama ktorg borak2, alih2 dia kuarkan kenyataan mcm tu...terkezut aku...aku pun tanya..apa dia??dia pun ulang benda yg sama...aku tnya lg...dia jawab yg sama...hehe..aku pun saja je tnya lg...kesian dia...terus bengang...huhu...aku tnya le napa ckp mcm tu...dia pun ckp, nnt kalo dah kawen, dia ckp nnt bley la aku masakkan utk dia...basuhkan baju dia...temankan dia tgk tv...hehe...

masa mula2 dgr dia ckp tu, sonok r jgk...pastu bila dia dah jawab mcm tu, aku pun tnya...amboi...jd org gaji le plak...hehehe...dia gelak je...


"xde la...bkn org gaji...tp utk jd suri rumah abg je.."


adoi...kena lg...sabo je la...mcm hampeh je...aku plak kena masak n basuh baju dia...dah le selama ni xpenah pun buat benda tu semua...ni mesti sbb dia dah jemu dgn makanan kat sana...pastu dah malas nak hntr baju g dobi...hehehe...tp sweet jgk le kan??huhu...bestnya...rasa nak dgr byk2 kali le...huhu...


ps:// mie cayang...kalo mu baca ni, jgn le gelak guling2 plak...dah xjadi tau...hehehe...nasib baik xjadi...kalo x, xtau le apa hal kan mie??

0 comments: