Thursday, April 29, 2010

..Anak Comelku...

setelah penat berjalan dr blog ke blog,aku jumpa satu website yg best...bkn apa...aku ni mmg suka sgt tgk website yg merepek sket...haha...

kat website ni, dia bg tgk muka anak kt..guess what...dorg akan cantumkan gmbr kt n pasangan pastu wujudkan satu gmbr dr 2gmbr tersebut...

:: Si Dia ::

:: Si Aku ::

kemudian..hasil anak kami berdua nnt adalah....

Baby of 1a.jpg and 4.jpg
:: Jasmin??ahaks... ::

hehehe...comelkan??tp byk ikut muka wan le plak...rambut pun kerinting...huhuhu...nmpknya,1st baby aku adalah girl(doakan aku ek..)...bley mula cr nama ni...hehehe...

8 comments:

kak sha said...

eh maznie ye ke comel ak tgk cm pelik je..kepala besar cm ko je..hahhahaha

Nur Mazni said...

kurang asam!!!kak sha jahat...aku rasa comel je...hahaha..

N.Hidayah Ibrahim said...

jasmin???

Anonymous said...

ak pn nmpk pelik...hem...tp pe website dia beb?

Nur Mazni said...

dayah-jasmin tu nama anak wan..wan nak anak dia nama bunga..jasmin ke...melati ke...ros ke...nnt jgn terkejut kalo nama anak aku kekwa ek..haha..
fiza-xsilap aku ni websitenya...http://www.morphthing.com..aku rasa mcm dia dah set default le..hehe

Nur Mazni said...

dayah-jasmin tu nama anak wan..wan nak anak dia nama bunga..jasmin ke...melati ke...ros ke...nnt jgn terkejut kalo nama anak aku kekwa ek..haha..
fiza-xsilap aku ni websitenya...http://www.morphthing.com..aku rasa mcm dia dah set default le..hehe

N.Hidayah Ibrahim said...

haha anak wan, anak ko jgk la sengal.
hihi klau kekwa aku ley terima lg. jgn bunga taik ayam dah....

Anonymous said...

aah...xmau aku...hahaha...