Friday, November 21, 2008

.: Bengang :.

aku bengnag gile dgn sorg membe aku ni...
aku dah lupakan perkara tu...
tp dia ni xsedar diri..
dah mmg konfom2 diri awk tu salah...
xsudah2 nak salahkan org lain...
ingt diri awk tu betol sgt??
aku mmg bengang...
lps ni kalo jumpa dia..
serius...
aku xnak pedulikan dia lg...
aku selama ni dah cukup baik hati..
nak rapat dgn dia...
tp sekarang dia bley buat aku mcm ni plak...

kalo ingt smle ape yg b'laku mse besday aku dl...lukenye msh ade lg...tp aku xdendam n xslhkn sape2 n xjge mrhkn sape2...terase maybe ade...maybe xdendam tp aku pendam...its ok...bnda dh lme kn...
HAPPY BELATED BIRTHDAY MAZNI...HAVE NICE DAY...HAPPY ALWAYS...=D

ayat2 di atas ni..
adalah dr seorg awek..
yg mmg xtau malu...
mcm ni citernya...
dulu...
dia penah satu group dgn sorg member aku ni..
pastu selalu sgt xbuat keje...
aku pun kesian jgk kat member aku ni...
keje group...
tp mcm dia sorg je yg buat...
ahli group lain mmg xbuat...
minah ni nasib baik dia baik hati...
kalo aku..
tau le nasib ahli group yg lain tu...
aku pun xcampur...
tp kesian je la...
so...
tiba2 aku satu kumpulan dgn awek yg xkenang budi ni...
sekali r dgn member aku ni...
so..
mmg time ni la aku nak ajar dia...
tp masa tu aku xde la bengang sgt...
so aku diamkan aja...
lgpun projek tu ktorg dah dpt source...
cuma nak edit je...
satu hr..
member rumah aku sibuk2 la nak beli hadiah utk awek sekor yg xkenang budi tu...
aku mmg dr awal2 lg xnak join...
sbb aku dah lama bengang dgn dia...
aku pun biar le...
aku ingt lg...
mlm tu aku kuar berempat...
aku, wan, n 2member rumah aku...
cari present utk dia...
pastu dpt la jumpa bear katak yg sgt le cute...
harganya pun bley tahan jgk...
tp xpe la...
dorg nak share...
dah siap nak beli pembalut lg...
mula2 aku ingt diani xde la buat perangai...
tiba2..
dia dah start marah2 malam besday dia tu...
gaduh dgn balak..
my dear la kononnya..
eee...
ktorg yg kena tempias...
aku pun apa lg...
mmg bengang gle r jawabnya...
so..
mlm tu ktorg pulaukan dia...
xwish pun...
buat bodo je...
bsknya...
dia bley bgtau satu kelas yg ktorg serumah xwish besday dia...
eh..
sukati la...
hak ktorg r...
nak wish atau x...
yg ko poyo2 nak ktorg wish pehal??
ktorg simpan je present tu...
xnak bg...
kecoh awek tu...
siap tulis dlm blog lg...
yg ktorg xwish besday...
eee...
serius..
masa tu mmg menyampah gle nk tgk muka dia...
disebabkan xnak panjangkan citer,
membe aku yg lebih tua ni bg je la katak tu kat dia...
pastu...
dah dpt...
nak bising2 plak kat dlm blog...
kononnya ktorg bg hadiah tu sbb nak tebus kesalahan...
b**i betol pempuan tu...
ok...
yg tu aku still bley bersabar...
lepas aku g praktikal...
aku ingt semua ni akan jadi elok...
last2 aku dpt msg kat atas tu guna friendster...
weh minah...
kalo xnak wish...
xpyh wish la...
aku xhingin pun nak ko sibuk2 wish...
aku xheran le...
ko tu mmg pempuan xsedar diri....
dendam konon...
terluka...
tuiiihhhh...
bontot ko terluka...
yg aku dgn member aku yg selalu kena dgn ko tu ko xpikir plak???
ko ni mmg le...
xmengenang budi betol...
skrg ni biar aku ckp...
aku mmg xkan maafkan ko selagi ko xmintak maaf DEPAN AKU!!!
ni dendam aku!!!
ko mmg KURANG AJAR!!!!

PS// aku mmg tau ko akan baca...so...aku serius..skrg mmg xsuka gile kat ko...kalo bley tolong jgn muncul depan aku selagi kau xmintak maaf dgn aku...terima kasih sbb ko tolong burnkan full house utk aku...tu aku kenang jasa kau...harap ko boleh layan 'my dear' ko tu...habiskan le duit kau utk dia...aku menyesal kenal dgn org mcm kau!!!

1 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

ngeh3...
sabar beb...
perkara camni jgn sampai kat blog la...
wat malu jer gaduh2 nie...
gaduh secara "dalaman" cukup la...
hahaha...