Monday, November 24, 2008

.: Tahun Melawat Melaka :.

semalam (23.11.2008)...
aku turn melaka!!!
best gle...
huhu..
mula2 xjadi dtg...
sbb tiba2 rs geram nak balik melaka...
pasal hal yg lepas la...
huhu...
last2 balik melaka jgk akhirnya...
rindu siot kat fiza n kak sha...
tp xdpt jumpa kak sha sbb dia g shah alam...
mula2 smpi, fiza amik aku kat rnr ayer keroh...
pastu ktorg mkn kat kedai ABC kat TU...
mkn nasi ayam...
pas ktorg mkn, apa lg...
merempit ke MP..
main bowling...
adoi...
kat sini aku fail sket...
kalah siot dgn fiza...
bt malu je...
so, aku kena le belanja fiza for dinner...
pas bowling...apa lg...
wayang time...
hehehe....
tgk quarantine...
xbest!!!!!
tp fiza kata best...
citer tu ala2 resident evil...
tp teknik camera hancus....
huhu...
mlm tu plask...
ktorg lepak kat tmpt exclusive...
kat eye on malaysia!!!
hehehe...cantek....
kalo kt bley mcm dulu...
merempit dgn nadiah n dayah...
kan best...
betol x??
ni gambar2 aku dgn fiza sepanjang kami bersama...

.: Eye On Malaysia :.

.: Merempit bersama fiza (tgh jalan sesak pun sempat lg snap gmbr):.

2 comments:

eeka said...

sempat lagi jadi minah rempit ya...
ehehehehe tak elok kuar berdua jerk masa merempit... len kali ajak aku skali! hahahaha

Nur Mazni said...

hahahaha...nak ajak gak...tp xcukup motor r...apa lg..ktorg merempit la berdua...huhuhu...