Thursday, November 20, 2008

.: Interview :.

semalan aku dah g interview..
g 2interview skali..
satu pkol 11.30...
lg satu pkol 3ptg...
hurm...
dua2 kat petaling jaya...
post sbg grafik designer..
yg aku xpuas hati tu..
requirement yg dia nak kat jobstreet adalah...
adobe photoshop, illustrator and indesign...
bila time aku g sana..
lain plak...
company first yg aku g...
bg aku kertas n suruh jawab soalan...
soalan c++ wa ckp sama lu...
gila menggelabah aku jap...
hampeh je...
aku mana ingt semua ni...
adoi...
siap suruh aku tulis coding guna struct lg...
aku dah le xingt langsung...
jd dgn bangganya...
dr 14 soalan yg diberi...
4soalan je yg aku jawab...
wahkakakaka...
entah apa2 le yg aku jawab tu...
nasib baik yg interview tu sorg je...
cina lawa...
huhuhu...
berterabur english aku...
hahaha...
dlm pkol 2.30ptg.. aku sampai kat compny kedua...
active euromedia sdn bhd..
msk2 je company tu...
aku terus dipanggil untk interview...
kali ni lg mencabar...
aku kena interview oleh 3org...
kali ni dorg tnya pasal flash, 3D and after effects...
adoi...
sabar je...
aku dah le xbwk portfolio aku yg pasal flash...
3D lg aku hampeh..
so..
aku dgn segala hormatnya ckp...
computer aku crash...
aiseh...
tipu sket2 la...
hehehe...
mula2 aku kena interview dgn grafik designer dia kot...
berdua dgn perempuan...
perempuan tu plak dak utem jgk...
senior bits noreen...
entah le...
aku xpenah tgk dia pun...
huhu...
tp kali ni xgelabah sgt...
siap nak bg aku task lg...
suruh aku buat...
masalahnya skrg...
aku dah xingat mcm mana nak buat...
waaaa....

0 comments: