Thursday, November 27, 2008

.: I'm so Excited!!! :.

27 November 10.30 pagi
alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi...
after all benda giler yg ktorg penah buat...:p

i'm so excited!!!!
hehehe...
wan dpt keje hari ni!!!
seronok sgt!!
hehehe...
dia dpt post sbg..
junior engineer...
kat mana ntah...lupa le plak...
hehehehe...
dia mula 10/12/2008...
lepas raya haji....
gaji pun bley tahan mantap jgk...
akhirnya...
wan jgk yg dpt keje dulu...
aiseh..
aku bajet aku yg akan dpt dulu...
hahaha...
xpe la...
xkisah le sapa2 yg dpt...
sama je...

congrats my love....
minggu ni kami berdua akan pulang ke teluk intan...
konon nak dpt restu nak mula keje le...
hehehe...
wan nak berterima kasih kat mak aku la...
sbb mak aku tolong doakan dia...
hehehe....

skrg moment sedih sket...
maybe wan kena posting ke terengganu atau JB..
so...peluang kami utk bertemu akan terbatas...
adoi...
ni yg risau ni...
aku mana penah jauh dr dia....
abg jgn nakal2 kat sana ek...

1 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

hohohoho...
tahniah wan..
nnt gaji pertama jgn lupa banje dayah...
hehehe...bley kan mazni, wan banje aku