Monday, November 17, 2008

.: Kerja, Kerja dan Kerja :.

Berita yg amat menggembirakan aku minggu lepas adalah mendapat satu interview..
huhu...
walaupun interview aku dah dpt 7kali sebelum ni..
aku rasa gembira kali ni sbb aku dpt pgi..
so..
rabu ni..
bertempat di bandar petaling jaya..
aku akan g 2tempat interview..
satu pkol 11.30 pagi..
satu lg pkol 3ptg..
huhu...
takut beb...
tp buat kata fiza..
poyo je...
bkn ke ko dah selalu pegi interview??
hehehe...
xpe la..
nak cuak jgk...
cuak interview satu hal..
cuak nak mintak cuti satu hal..
tiba2 aku rasa mcm susah plak nak mintak cuti...
adoi...
doa2 le dpt g interview tu...
huhuhu...
hr ni wan yg ada interview..
kat shah alam...
td aku br call...
dia ckp dia tgh tunggu turn...
fuhh..
harap2 dpt le...
dia interview utk jawatan Project Engineer...
aku doakan dia akan dapat job tu...

0 comments: