Monday, September 14, 2009

.: Bestnyer!! :.

bestnye!!!!
tu jg bley aku katakan skrg...wahkaka...
hari ni aku g berbuka kat hotel Boulavard...
haha...konon mcm byk duit...
tapi sbnrnya aku disponsor...
dijemput oleh pihak Eurofine...
hehehe...aku pun tanpa berlengah lg pergi le..
maklum le...free of charge...

spt biasa...aku g dgn partner aku...adylla...
ktorg pun merempit le ke Mid Valley...
bukan apa...hotel tu betol2 kat sebelah Mid Valley...
so, senang sket r nak cr...
hehe..

masuk je kat The Rice Cafe..
dah semerbak bau yg sedap...
perghh...byk giler makanan...hoho...
sedang aku dok berdua dgn dilla kat meja...
ktorg didatangi oleh 2org lelaki yg agak cute r...
nak tumpang semeja...alahai...xdpt mkn byk...
dan mmg diduga..ada ke dorg komplen pasal makanan yg ktorg amik...
hampeh punya budak...nasib baik cute...

lepas dah dok lama tu, ada penganjur bg ktorg beg kertas sorg satu..
kat dlm tu ada tin Famous Amos n Envelope...
aku xde r teruja sgt nak tgk isi envelope tu...
sbb aku lg teruja tgk makanan yg dah bersepah kat atas meja...
hahha...

lepas je aku mkn...
aku pun teringat nak bukak envelope tu..
OMG!!!
RM 300!!!
mmg rezeki r hr ni...
untung betol la...
ni le yg berlaku bila rezeki aku xpenah tolak...
xpayah r nak diet n jaga badan...
kalo pikir nak jg makan...
terlepas le aku nak dpt wang sebyk tu...
hahahahaha..<- gelak jahat! bestnya!!
bley beraya n konvo dgn duit tersebut...
hohohoho....

::Jom makan Ice Cream yg sedap ni..::

:: Peace!!hehehe...::

:: Nampak padan kan??sukenyer...hehehe..::

::Ktorg xkenal pun sblm ni...dlm masa 10 minit je ktorg dah jadi kawan...hehehe::

::Makanan ku...part 1 ::

::Aku, Dylla n Abg Omar..::

:: Makananku..part 2::

::Makananku part 3::

::Yeaha...balik setelah dapat RM300...nanti kt g lg ek Dylla...::

ps://diigatkan...sekiranya ada jemputan apa2..korg makan dgn sebenar2nyer mkn...jgn membazir...nnt korg akan dpt pahala n kebaikan di dunia dan akhirat...ahaks...

0 comments: