Tuesday, September 1, 2009

.: Seoul Garden :.

aku buat pertama kalinya ke Seoul Garden...huhu...at least merasa r jgk...aku g dgn membe opis aku si dylla...best ooo...pengalaman baru utk aku jgk r...selama ni penah jgk dgr cite pasal seoul garden ni time aku study kat melaka...tp time tu xde duit nak g tempat makan mahal2 mcm tu...skrg ni br le dpt merasa g tempat2 gitu...

semalam entah mcm mana kak liza terkeluar citer pasal dia n husband dia mkn kat situ...aku pun apa lg...gaji br masyuk...dengan penuh keselambaan le aku gerak g situ lepas hbs keje...dekat siot dgn rumah aku...dlm 10 minit je...lg dekat drp mid valley...huhu..(utk pengetahuan, rumah aku dekat giler dgn mid valley...dlm 15minit r kalo naik moto..)


mahal jgk r kena bayar...rm 44 sorg...huhuhu...kopak jgk r duit aku...tp xpe...demi nak merasa...hehee...

kat bawah ni la antara gambar2 yg aku sempat tangkap...nasib baik sempat...dok makan xtentu hala...hahaha...nasib baik teringat nak amik gmbr...

Ktorg duduk kat table dalam.. Seoul garden ni terletak dekat Plaza Pantai, bangunan die dekat je ngan Menara rebung.. Kalau naik lrt, bole turun kat stesen Kerinchi.. Dekat Seoul Garden ni yg special nye, kite ley main masak n makan.. huhuu.. kite pilih ape yg kite nk masak, n then masak la kat tempat masak khas, kat tgh meja tu.. so mmg fun n enjoy la bile makan ramai2.. Mcm2 makanan kite bole pilih, makanan laut, ayam, daging, rojak, ABC, kuih-muih n macam2 lagi..


:: Peace...pergh...lepas makan aku nmpk gemukzzz:.:: Berasap lg tu..hehe.::

::Cun x aku masak daging tu??::

::Ni r dylla...partner aku kat siaran tv2 n partner makan aku..hehe..::

:: Yang ni time blom berbuka lg...ada nmpk beza x dgn lepas makan??::


:: Signboard tempat tersebut..::
::hotplate dgn tom yam...pergh...best siot..::::Yong Tau Fu..::
::Pilihan makanan lain...::

::Pilih2...makan le byk mana yg anda mampu...hehehe...::

0 comments: