Thursday, September 10, 2009

.: Press Conference :.

10 september 2009..

hehe..poyo je...ye r...smlm xde benda menarik pun yg jadi...so, aku pun malas nak tulis apa2...hr ni best sket r...enjoy je lepas aku siapkan semua rancangan utk minggu depan...tinggal nak check jadual je sama ada ok atau x...rancangan raya plak, sabtu ni aku akan selesaikan...insya Allah...

kali ni TV2 tayangkan citer best jgk time raya...byk r jgk yg menarik...kira xrasa rugi r kalo kat rumah tu xde astro sbb rtm pun tayangkan byk citer blokbuster yg best2...yg penting, rancangan hiburan pun menarik2 jgk...dr mlm raya sampai le raya ke 7...semua telah kususun dgn teratur...dan yg paling best antara yg best, I'm Not Single akan ditayangkan pada raya pertama...yeahaaa...berjaya jgk aku mendapatkan rancangan tersebut...ahaks...

lepas aku selesaikan keje2 aku, tetiba aku nmpk erma fatima kat kerusi tetamu...pada aku benda tu biasa r...erma fatima je pun..hahaha...tp aku bgtau kak nor..terus dia excited n amik gmbr dgn beliau...dia dgn dylla excited r plak...aku le tukang amik gmbr...hahaha...last2 teringn plak nak amik gmbr...aku pun suruh r dorg snap gmbr aku sekali
hahahaha...:: Posing jap...nasib baik pakai baju lawa hr ni...haha...::

ptg td ada sidang media...aku ingt aku xbley pegi...xsangka pn noriah(bos besar TV1) ajak aku join skali...kak zilla pun ajak sekali..aku pun tanpa melepaskan peluang, main join je...maklum le aku ni xtau pasal sidang media ni...time aku keje KRU dulu pun dorg xbg aku pegi...skrg ni terbalik plak...aku kena paksa pegi...haha..anyway, this is my new experience r...best la...walaupun aku ni bkn le org besar2, tp bertemu dgn mereka yg lebih senior menyebabkan aku rs best keje sini...xsangka yg bos aku je yg kerek...bos org lain ok je...hahaha...::Montaj dan tagline utk RTM...Raya Datang Lagi..::

aku dok barisan kedua plak tu...belakng ketua pengarah penyiaran lg..haha...ni r kes bila ikut bos2 besar ni...segan pun ada jgk...hahaa..rsnya, byk jgk r gmbr aku kena amik....nnt kalo kuar tv ada le kot muka aku...tp kena r tgk TV1 atau TV2...hahaha...

::Persembahan budak2 mana ntah..hehe..::

::Persembahan yg ni comel...cute sgt dorg ni..hehe...::

:: Ni r kak zilla yg ajak aku join tu..dia yg paksa aku letak gmbr dia kat blog aku...hehhe...::

:: Persembahan raya ala-ala Poco-Poco dr siaran radio..::

:: Ketupat dan lemang are available now!! ::

:: Makanan yg dihidangkan utk berbuka pose...sedap ooo...::

:: Aku dok dekat Yusuf Haslam wa ckp sama lu..nasib baik anak dia shamsul yg kacak tu xde...kalo x aku dok sebelah shamsul le...hahaha...::

:: Sepatutnya xbley tunjuk ni...tp xpe r...bkn ada sapa nak baca bloga ku ni...hehehe...::

0 comments: