Thursday, September 3, 2009

.: Redbox Karaoke :.

gila r aku ni..enjoy sokmo...hahaha...enjoy r sementara ada masa...hehehe...smlm aku g redbox...best giler r...enjoy melalak puas2...hahaha...

actually aku g redbox kat sogo...kpd sesapa yg penah g, dorg mmg ada buat bufet utk berbuka n time lunch jgk...sementara melalak, bley r melantak...haha...giler sedap makanan kat situ...hohohoho...

puas hati jgk r kat situ...actually, aku enjoy yg teramat sgt adalah sbb org belanja...sbb tu best...hehehe...kak liza belanja...ktorg g berempat...aku xtau satu kepala brp tp aku tgk kak liza bayar seratus lebey r...hehe...kopak duit dia mlm smlm..hehe...cayang kak liza...

ktorg agak bernasib baik r sbb ktorg dpt bilik vip...besar siot...selesa giler r...erm..xdpt digambarkan dgn kata2....apa2 enjoy r tgk pic ktorg tgh berenjoy...huhu...jgn jeles....

apa2 pun, suara kak nor mmg best r...dia best giler nyanyi lagu curiga n mercy...rs xberkelip jgk r tgk kak nor nyanyi...kagum giler...aku nyanyi lagu apa??hahaha...dorg terkejut badak time aku pilih lagu...ada ke dorg kat aku ni ganas...tp pilih lagu kau kunci hatiku dgn janji manismu...rilex r beb..gua ganas pun ada semangat jiwang beb...wak luu...

:: Begitu bersungguh2 mereka meluahkan bakat terpendam...::

::Raise ur hands up in the sky!!::

::Dylla yg suka mic..aku menempek je...aku suka makan!!wargh!!::

::We are meant together..::

::Awek mana le yg cun ni...ahaks..::

ps:// kemungkinan akan pergi lagi...tp xtau lg bila...nantikan le...hahaha....

0 comments: