Wednesday, September 30, 2009

.:Untitled:.

skrg ni dah nak dekat pukul 1 pagi ni...aku still xdpt tido lg...besok nak keje plak...alahai...nasib la...

sedang aku xdpt nak tido ni, sambil dgr lagu Aishah-Pulanglah..aku baca blog membe2 aku...blog syu..nuttdieya...eeka...n mcm2 lg r...tergerak plak aku nak citer pasal raya aku tahun ni...

erm..tahun ni raya lain dr raya sblm ni..tahun ni aku kena bg duit raya pada sepupu2 aku..mula2 ingtkan nak bg rm2..sekali bila kira budget blik, xbley r bg rm2...bg singgit je r...mungkin tahun depan aku tambah lg...sabar le ek...

bila dah bg singgit je..mula le aku bg semua org...sepupu2 aku yg dah kawen pun aku bg jgk..skrg aku mmg rasa duit raya mmg perlu utk mengeratkan sillaturrahim..kepada wan yg membaca blog aku ni..tahun depan sila up duit raya anda kpd rm200 plak ek...hehehe...

raya aku biasa je...aku blik perak pun sehari sblm raya..bkn xbley blik awal..cuma aku risau siaran2 utk raya time aku xkeje tersilap...nnt aku jgk yg kena bambu...nsb baik xjd apa...xrugi r aku lewat balik raya...at least semua perfect...

spt yg aku bgtau..tahun ni wan dgn adik kedua aku xblik rya...hm..rasa lain tp xpe r...nak buat mcm mana..biar le...kalo wan xblik raya lg tahun depan...aku putar kepala dia...hehehe...

lg 3hari aku blik melaka...best..lusa wan blik kl...xsabar sgt nak jumpa dia...gaji dia dah masuk ni...aku nak pow dia r....hahaha...bersedia le kamu...

baju konvo mak aku yg buat...baju raya 2pasang...baju konvo 3pasang...lg byk bj konvo...tp yg aku tabik tu...mak aku bley buat dlm masa 2hari je...mak xsihat lepas raya ni tp dia still nak buatkan aku bj byk2..ksian jgk kat mak tp dia berkeras jgk nak buat...

aku blik minggu lepas utk amik suit wan..beli skali baju utk dia pakai time konvo aku...sedondon ke??mesti la...kalo xsedondon, mana best...apa2 pun...adik aku yg no2 ni akan buat kejutan utk aku...aku xtau le dia nak buat apa...nak julang aku ke??nak bg bear besar ke??hehehe..apa2pun...semua tu xpenting...asalkan dia dpt tgk aku konvo...

oh ye...surat konvo aku xsampai...aku call canselori tanya pasal surat aku tu...dorg kata alamat aku telah berpindah...siot je poslaju ni...mcm hampeh je...aku dah 20 tahun dok situ xpenah pindah..ni mesti kes dia dtg hntr surat tp mak aku xde kat rumah...pastu dia malas nak hntr sekali lg...xpasal2 aku kena g bangunan mpp...nnt le ek...

::Gambar pagi raya..::

:: Telah kembali bekerja pada raya keempat..::

::cousin n adik aku..::

::Aku n adikku...sekali pandang si ashman ni mcm wan plak...huhu..::

:: Langsir raya aku tahun ni..langsir ni buat sehari sblm raya tau..dasyat nak mak aku??::

0 comments: