Tuesday, March 3, 2009

.: Aku di Excited State :.

hr ini..buat pertama kalinya di dalam sejarah hidup aku yg bergelar manusia...hehehe..guess what??huhu...1st time beb aku diberi kepercayaan oleh ayah aku utk memandu keta waja kesayangan ayah aku tu...actually aku xde lesen lg walaupun aku dah lulus hr tu...hehe..
ayah aku dah byk kali ajak aku utk bwk keta..tp aku still berani lg coz aku rs mcm waja tu besar sgt berbanding kancil..(of course la..huhu)..smpi la hr ini,aku telah berjaya membawa keta tersebut..yeahh!!best gler..hoho...rs mcm nak beli je keta sebijik..tp xde duit je..kalo x,mmg dah lama dah aku beli..
aku pun memandu ke hulu-hilir..dua jam gak r...smpi area nak g lumut pun aku jalan gak..hehe..tp aku ms tu xde lesen pun...lesen moto pun xde masa tu..(driving school aku amik utk dibuat lesen..)..huhu..kalo polis tau ni..dah lama r kena saman..hehe...
bsk aku akan dpt lesen..kali ni ayah aku nak ajak aku bwk keta pusing2 pekan teluk intan plak..pg td xdpt sbb ayah aku mcm risau lg nak bwk aku g tmpt byk keta..hehe..agaknya td dah confident kot..sbb tu dia ajak aku g pekan plak bsk..hehe...can't wait for tomorrow..cpt le mlm ni berlalu..hehe..

ps://bwk keta auto ni mmg best r..xpyah cuak2 nak tukar gear pun...tp kena tekan brek slalu kalo berenti sbb keta ni walaupun xtekan minyak, keta ni ttp berjalan jgk...hehe..br aku tau td.. <([All My Life])>

4 comments:

aPiz said...

lor...
kete auto..bole r..
cer try manual..
mau ko terkial2..kekeke

Nur Mazni said...

mmg le..kan kt bgtau kat situ..kt ni kelam kabut nak tukar gear kalo guna manual..hehe...

aPiz said...

ko xletak link aku kt blog ko eh??
tergamak ko ye wahai kwn..huhu

Nur Mazni said...

alamak beb! lupe2... sori2.. kt letak skrg..