Tuesday, March 3, 2009

.: March :.

...maybe this March will be the busiest month that i ever had...hehehe...poyo je...tp mmg betol la...bulan ni jgk r kak long nak kawen..so skrg ni dia tgh sibuk2 prepare for her wedding...br jap td dia call aku nak pinjam PA ayah aku...hurm..mmg r ayah aku ada PA..bley je kalo nak bg pinjam..tp masalah skrg ni..ayah aku xtau nak pasang PA tu..hahaha...lawak je...nnt kalo dah bukak...xtau nak pasang balik..normal le tu...masa ayah aku beli pun cina kedai tu yg pasang...so mmg la xdpt nak tolong...nak dijadikan citer..mak aku pun tnya r kat membe2 dia yg ada rent PA system..tanya punya tnya ada le yg kosong..tp the problem is..kena bayar RM200...pergh..mahal siot nak rent PA system..huhu...so, kak long aku ni xjd r nak rent...huhu..sure r sunyi sepi je kenduri kawen dia nnt...huhu...xpe r...asalkan ada kenduri...hehe..aku pun dah siapkan baju utk wedding dia nnt..hehehe..aku plak yg beria tempah baju..ok la kan..kak long aku tu kawen bkn selalu..hehe..so..kali ni aku buat perubahan mendadak..selalunya..kalo buat baju sure kaler pink..xpun merah...but kali ni..aku buat kaler gold...lawa siot baju tu...mak aku yg beli..mula2 aku mintak r nak beli bj baru...tp mak aku xnak belikan...huhu..tiba2 je hr tu mak aku belikan..dah seminggu jgk r kain tu xde digunting..huhu...br kejap td siap..nasib baik mak aku siapkan jgk..kalo x..xde la aku nak melaram..hehe...eh..aku plak yg terover excited..hehe..tp excited r sbb aku dah dpt sepupu ipar yg cute n baik..nnt time kawen kak long nnt aku nak tangkap gmbr byk2..hehe...
erm..pasal hadiah plak..aku dah pun balut hadiah utk kak long aku ni dr bulan lepas lg..hehe...semangat kan??aku beli periuk nasi..opppss...pembetulan..wan yg bg aku duit suruh aku beli periuk nasi n bg kat kak long..hehe..so..aku ni tukang balut je la..hehe...
aku br dpt memey baru tau..ayah aku beli...tp yg xbest tu..memey kali ni xjinak mcm dulu...asyik dok nak lari je kalo aku dekat...mmg r..memey ni xkenal aku pun sbb ayah aku beli dah besar..huhu..sepasang plak tu..ktorg ni tgh tunggu memey bunting je..sbb hr tu memey kantoi plak dgn aku..dia berehem2 plak dgn si jantan tu..hehe...xpe r..nnt la aku amik gmbr dorg n letak kat sini...oh ye..israk(kak long's husband) pun nak bg 2ekor anak arnab jgk..maybe ktorg amik ms kenduri sblh lelaki..8hb ni..so aku akan ada 4ekor memey..hehe..ayah aku la org yg paling excited nnt..hehe..

2 comments:

N.Hidayah Ibrahim said...

nk tgk memey baru...
cpat masukkan pic...

Nur Mazni said...

hehehe...aku dah agak dah..mesti ko yg beria nak tgk..hehehe..nnt la ek...memey xjinak lg...susah nak amik gmbr dorg...asyik nak lari je...