Monday, March 9, 2009

.: Bersanding di rumah pengantin lelaki :.

hari aku g ipoh...g hantar kak long aku..sanding sebelah lelaki le plak...kat sini best sket sbb ada menteri besar perak dtg..ayah n mak aku excited nak amik gmbr dgn dia..blogger-emoticon.blogspot.com

er..kat sini aku nak nasihat kpd semua yg belom kawen..jgn jemput celebrity atau org2 yg glamer ms anda sanding..sbb nnt korg xkan dipedulikan oleh org ramai...blogger-emoticon.blogspot.comsemua nak amik gmbr dgn MB tu..termasuk la aku..haha..

kak long aku smpi bengang..aku r yg kena marah sbb ralit sgt amik gmbr MB tu..siap jerit lg.."Kak co!!Amik r gmbr kak long plak!!"adoi..malu aku..Nizar tu senyum je..cis kak long..huhu..memalukan aku jer...blogger-emoticon.blogspot.comamik r jgk gmbr dia..takut dia merajuk le plak...hehe...blogger-emoticon.blogspot.com

Biasanya majlis bersanding (dan kenduri) di rumah pengantin lelaki diadakan seminggu selepas majlis di rumah pengantin perempuan. Kadang-kadang, jika majlis di rumah pengantin perempuan diadakan pada hari Sabtu, majlis di rumah pengantin lelaki akan diadakan pada hari Ahad.

Acara yang diadakan hampir sama dengan acara semasa di rumah pengantin perempuan, tetapi lebih ringkas. Jika anak sulung, anak perempuan, orang berada, bangsawan ; majlis yang diadakan lebih meriah.


:: Posing sket...hehe..masa ni aku br lepas kena marah dgn kak long sbb xamik gmbr dia..::

:: Sblm bertolak g Ipoh ::

:: Bestnyer bersanding dgn Menteri Besar...huhu..jeles..::

::hehe..mak n ayah aku..::

:: Aku pun nak jgk...jgn marah..hehe..::

5 comments:

n u t t said...

huh nizar.!!!
kalo aku pon jd cm ko gak
ahaha

weh ko bile lg??

aPiz said...

oit..
ms bile plak nizar tu MB perak?
ko xbace paper xpn tgk tv ke?
nk kate org utan cntik bergaye..
die tu MANTAN MB k!!!hehe
wakakakakakakakakakakaaka

Anonymous said...

adoiiii..Dah MANTAN MB lorh!
skrg dah xd jawatan dalam kerajaan negeri perak!!!huhu..mane gambar lain????tak nk upload kat blog gak ker -shima-

Nur Mazni said...

nutt - aku lmbt lg r nutt...aku tunggu insan2 di atas ni dulu...hehe..

*ktorg still anggap dia MB...xkira r apa korg nak ckp...hahaha...
apiz- siot r ko..kata kt ni org utan..ko tu lg r..alien planet mana ntah terlepas...menyampah kat ko..huh!!
shima - malas nak upload..dah xde mood dah nak upload...nyampah kat apiz...merajuk!!

Anonymous said...

perlu aku nyatakan kat sini...aku yg pengantin bukan MB tu pengantin... -kak long-