Wednesday, March 11, 2009

.: Aku Memang Tak Puas Hati!!! :.

aku br je tgk blog syikin..aku nak ckp benda xpuas hati sket la..agak menyampah sket la..bkn kat blog si syikin tu tp vclip yg syikin letak tu..sebijik sama dgn vclip Nickelback-Someday..

korg sendiri bley tgk mmg sebijik sama..yg aku xpaham tu, perlu ke artis2 malaysia akan terus meniru vclip dr luar utk dijual di malaysia??
mmg le vclip nickelback tu dah agak lama, tp apsal nak amik idea dorg??dah xde idea lain ke??ni yg aku xpuas hati sgt2 tu...dah le muzik di malaysia byk dipengaruhi oleh muzik indon..vclip pun nak amik idea luar jgk ke??dah kurang sgt ke idea2 bernas n mantap kat malaysia ni smpi artis kt terpaksa TIRU vclip dr luar??:littlegirl1:

aku xpuas hati sgt2!!lagu Tanpa tu aku akui mmg sgt sedap..tp xsilap aku, 6th Sense ni artis bawah KRU kan??erm..kalo korg semua nak tau, lagu2 dr KRU semua dicipta oleh org Indon..mmg overall dibuat oleh org indon tu..xperlu le aku nak kondem KRU, but, dah kurang sgt ke bakat2 kat malaysia ni??adoi...aku xpaham napa dorg nak tiru n amik semua idea dr luar...


ni lagu Tanpa...


ni lagu Nickleback-Someday..korg tgk n nilai la sendiri..sapa yg bersalah dlm hal ini..

ps://apa2 pun, vclip someday tu mmg lg best dr vclip Tanpa..dorg pun satu..nak tiru tu bley...tp olah le vclip tu elok2...jgn bg sama sebijik dgn vclip asal..adoi...ni la harga muzik tempatan..mcm mana le nak maju kalo asyik nak tiru org luar je...:littlegirl1:

2 comments:

Anonymous said...

aku tak la menyampah sgt...
apa yag aku menyampah....
adalah...
jengjengjeng
ade ke patut vokalis 6sense ni leh wat statement kat Melodi mcm ni...
"ni lagu bertemakan ketuhanan"
bleh...
sah sah la VC pun dah cerita pasal laki n pompuan...
ish ish ish

Nur Mazni said...

huhu..ala..sjer2 je touching sket..tp xsangka ada org lain yg nak baca semua ni..adoi..kalo 6thSense tau ni..takut jgk ni..xpasal2 blog aku msk Melodi..kahkah..