Tuesday, March 24, 2009

.: Aku Jadi DJ??:.

post kali ni mmg sgt2 mengejutkan..xde r..pagi td aku dpt call dr Melaka...no melaka yg naik..so aku pikir membe2 aku kat melaka yg call..

aku pun angkat le...

aku : Hello..Assalamualaikum..(konon2 baik le..jawab dgn suara yg lembut serta lemak merdu..hehe...):crab1:
RTM : w'salam..(nasib baik org melayu..)Ni cik nur mazni ke?
aku : (aiseh..ni mesti dpt keje lg ni..adoi..)ye saya...sapa ni??
RTM : sy ....(entah r..aku xdgr pun nama minah ni)..cik ada hntr resume kat melaka fm kan??jadi kami nak amik cik bekerja...boleh cik mula minggu depan??
aku : melaka fm??RTM melaka ek??
RTM : aah...
aku : keje sbg apa ek??
RTM : sebagai DJ sambilan...kalo cik setuju..boleh lapor diri isnin minggu depan..
aku : ooo...minta maaf le cik..xdpt rasanya...sy dah dapat keje..kat RTM jgk...
RTM : ye ke??RTM mana??
aku : RTM angkasapuri...
RTM : ooo..kalo begitu tahniah...xpe la..terima kasih ek...
aku : terima kasih ek cik..assalamualaikum...

wahkakaka...aku jd DJ??:crab1:ada ke org nak dgr suara aku??blogger-emoticon.blogspot.comhahaha...dah r suara aku mcm suara org gemuk..(ni adik aku yg ckp..):littlegirl1:tiba2 nak jadi DJ..kalo jd receiptionist tu xpe r...dah biasa ms praktikal dulu...hehehe..aku tolak jd DJ..:littlegirl1:sedangkan sbnrnya aku nak sgt keje kat melaka...serius...nak sgt keje kat melaka...tp nak buat mcm mana...rs segan plak kat Angkasapuri kalo aku tolak tawaran dorg hr tu..dah r xde interview..selamba je nak tolak tawaran dorg...blogger-emoticon.blogspot.com

erm..DJ dgn penerbit rancangan, penerbit rancangan lg ok kan??hahahaha...blogger-emoticon.blogspot.com

konon r jd penerbit rancangan..rancangan apa ntah aku nk terbitkan...rancangan blue bley la kot...dgn bantuan fiza, kak sya n dayah...HAHAHA....:littlegirl1:apa nak jd le dgn aku ni...bila ntah nak tobat...:littlegirl1:

actually, aku xde pun terbitkan apa2...dorg kata suruh keje mcm dlm library jgk...so aku konfius je hr tu...:crab1:bkn pustakawan..hehehe...poyo je nak keje tu...hehe..last2 br dia bgtau aku ni PENERBIT RANCANGAN B29...:littlegirl1:tp just keje uruskan pengambilan dan pemulangan tape2 yg digunakan...blogger-emoticon.blogspot.comdorg suruh cr pengalaman dulu kot...agaknya le...:littlegirl1:

4 comments:

shatilah zakaria said...

pergh kak mazni..sora sodap tuh!
haha

keje rajen2 yek!

Nur Mazni said...

hahahaha...akak xjd DJ pun..hehehe...

tq adikku ana...akak akan cuba keje rajin2..

Nadia Nazifah said...

kau punye rezeki murah sungguh la mazni. senang-senang dapat keje.

ps: suara kau mcm suara orang gemok?? gila kejam adik kau. ahahahah!

Nur Mazni said...

alhamdulillah..berkat doa mak aku la tu..dah doa2 korg2 semua...sbb tau aku lama tanam anggur..haha..

mmg suara aku mcm perempuan gemuk pun...tidak dinafikan...aku pun rs mcm tu jgk...wahkaka..