Thursday, March 12, 2009

.: ALHAMDULILLAH..:.

setalah lebih sebulan aku menganggur..:littlegirl1:hanya melihat je semua kwn2 aku dpt keje...dgn perasaan bercampur baur..antara sedih dah sayu..:littlegirl1:

tetapi...

pagi td aku dpt satu panggilan...panggilan yg mmg aku tunggu2 sejak azali lg...kah kah kah..

aku bkn di panggil utk interview...tp utk terus msk keje..terkejut aku...huhu..tp kalo dah rezeki tu xke mana...aku dpt keje kat RTM..hehehe..keje apa tau..Pegawai Perpustakaan..blogger-emoticon.blogspot.comhuhu..bila plak aku mintak keje kat RTM..aku pun dah xingt..sbb dah byk sgt resume aku dah hntr..hampeh betol aku ni...blogger-emoticon.blogspot.com

jd dia suruh aku mula keje isnin or selasa minggu depan..adoi...mana plak aku nak cr tempat duduk ni..kui kui kui..nasib baik aku teringatkan kak sya...aku pun bertanya kat kak sya..nak tumpang rumah dia..nsb baik kak sya bg..hehehe...:garfield12:

best2..gaji pun best...hehehe..yg paling penting..aku xperlu lagi mendesign apa2 lg lepas ni...huhu...blogger-emoticon.blogspot.com

tp yg xbest tu..aku keje tu kontrak..xtau r mcm mana nasib aku nnt...:littlegirl1:tp dia kata..aku bley mintak tetap..xpe r...bedal je la..asalkan ada keje..betol x??hehehe...blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

0 comments: