Thursday, March 12, 2009

.: Ego Tak Bertempat..:.

....Dia...
....Insan pertama yg bertakhta...
....Dia...
....Insan pertama yg kucinta..
....Dia...
....Pernah membuat ku bahagia...
....Dia yg mengajarku...
....Tentang erti rindu..
-Dia, Fauziah Latif-

mmg r dia bukan insan pertama dlm hidup aku...tp dia le lelaki 1st yg aku betol2 syg n xmain2 pun dgn dia...erm..aku ni byk betol sakitkan hati dia...menyesal pun xguna lg sbb benda tu semua dah jadi...

aku xtau le napa aku bley jadi mcm ni..selalu nak lawan2 ckp dia..aku nak menang je selalu..hati dia mana aku penah amik tau..ikut kepala aku je...kesian dia..bertahan dgn aku sbb dia syg kat aku..:crab1:

tp...mlm td...aku xsangka apa yg aku ckp boleh membuatkan dia menangis..ye..dia menangis...mungkin sbb dia dah xtahan lg dgn perangai aku..dia sendiri ckp dia xnak marah aku atau buat bodoh je..sbb dia betol2 sygkan aku..tp apa benda yg aku ckp tu mmg betol2 buat dia terluka..aku xsangka effect yg aku bg tu akan buat dia sedey...selalu tu dia diam je kalo aku marah2..tp kali ni dia terus letak fon..

aku yg salah...sampai hati aku buat dia mcm tu..ada ke aku ckp dia caring dgn aku 10% je??tu la yg buat dia sedih..aku nyesal jgk...sapa selama ni yg temankan aku g interview?belikan makanan kat aku ms aku blom ada motor masa kat melaka dulu..mcm2 aku teringt masa tu...dia xpenah ungkit pun benda2 yg dia buat selama ni..tp aku plak xkenang budi..sanggup aku ckp dia mcm tu..sanggup aku ckp dia xcaring dgn aku...blogger-emoticon.blogspot.com

lepas dia letak fon, br aku tersedar yg aku terlepas ckp...blogger-emoticon.blogspot.comaku menyesal...tp aku ego..aku xnak call dia balik..aku buat bodo je..xnak mengaku salah...sehingga le dia hntr msg..."Syg..betol ke abg caring kat ayg 10 peratus je?"..Masya Allah..apa yg aku dah ckp ni...selama ni pada dia le aku mintak tolong kalo aku susah...blogger-emoticon.blogspot.com

aku call dia balik..aku dengar suara dia serak..dia menangis...dia cuba nak tahan dr kuarkan air mata..tp dia kata dia xmampu sbb dia sgt2 terkejut dgn apa yg aku ckp td...aku xtau nak buat apa ms tu..aku just diam n terus diam...lama2 baru aku mampu nak ckp...aku mintak maaf sgt2..aku janji...

  • aku akan dgr ckp dia n xckp ikut kepala aku je
  • aku xkan cabar dia lagi
  • aku akan jaga hati dia elok2..
:crab1:
tu la yg aku janji dgn dia..aku xtau sama ada aku mampu utk tunaikan janji2 aku tu...tp aku sebak sgt...sedey sgt..sbb dia menangis atas kesilapan mulut aku yg cabul ni..eee..apsal le mulut aku ni jd mcm ni..dulu xde pun mulut aku mcm ni..sejak sethaun ni mulut aku makin melampau plak...:littlegirl1:

aku janji aku akan cuba xkan buat dia sedih lg..ni kali kedua aku buat dia menangis...dulu dia menangis sbb aku mintak clash dgn dia..suka2 hati aku je nak mintak clash..dah le ms tu mak dia sakit teruk..blogger-emoticon.blogspot.comnsb baik kak sya ada kat situ..kak sya le yg pujuk aku supaya baik semula dgn dia..aduhai..malang betol la nasib dia...dpt awek mcm aku ni..aku ni plak..xsedar diri..dah tau ada org nak syg aku betol2, aku plak ckp bukan2 kat dia..:littlegirl1:

dulu aku penah baca..kalo lelaki menangis, dia akan menangis utk org yg betol2 dia syg...blogger-emoticon.blogspot.cominikah buktinya??bukti dia betol2 sygkan aku...blogger-emoticon.blogspot.com

malunya aku kat dia...aku syg kat dia..:littlegirl1:tp aku buat dia mcm ni...menyesal betol la...:littlegirl1:kalo kak sya tau aku buat mcm tu kat dia,mesti aku kena karate r dgn kak sya...blogger-emoticon.blogspot.com

tapi..mlm td jgk aku berjaya memujuk dia..blogger-emoticon.blogspot.comYEAHH!!aku berjaya...nasib baik..kalo x, mesti sesal aku xsudah2...blogger-emoticon.blogspot.com

AKU JANJI TAK NAK BUAT MACAM NI LAGI!!

0 comments: